FAQ

Få svar på alle dine spørgsmål herunder:

Hvordan booker jeg et rum?

Først vælges den ønskede afdeling og under fanen booking finder du vores bookingsystem.

OBS: Betaling sker IKKE online, men derimod fysisk hos os på selve dagen.

Booking uden for åbningstid?

Vi har en mindstepris på 2500,- ved bookinger udenfor åbningstid. Er jeres gruppe større end denne pris, så afregnes der blot efter normale priser.

Send gerne en bookingforespørgsel på kontakt@locked.dk

Hvornår skal vi ankomme?

Ankom gerne lidt før det bookede tidspunkt (10-15 min).
Er I mere end 5 minutter forsinkede bedes i venligst ringe.
Såfremt i mere end 20 minutter forsinkede er vi desværre nødt til at annullere jeres tid, og stadig opkræve betaling, da det ellers vil gå ud over vores andre gæsters tider.

Kan vi være 6 personer i et rum?

Ja – men vi anbefaler 3-4 pr. Escape Room for at få den bedste oplevelse.

Er det for børn?

Ja, børn kan sagtens deltage sammen med voksne. Stemningen i vores Escape Rooms kan dog være lidt dyster, og der kan forekomme teaterblod (afhængigt af tema). Vi har ikke nogen direkte minimumsalder for børn, men vi anbefaler at børn er minimum 10 år i følge med voksne.

Uden voksne deltagere på holdet skal børn dog være minimum 15 år.

Kan jeg være med selvom jeg har klaustrofobi?

Ja – I alle rum er det muligt at gå tilbage til udgangen og komme ud, der vil aldrig være låst. I rummet Kidnapped og Zodiac får man håndjern på, men der er et sæt nød nøgler, til de situationer, hvor det skulle være nødvendigt.

Hvilket sprog anvendes?

Vores Escape Rooms foregår på engelsk, men med danske undertekster på f.eks. video-elementer. 

Alle medarbejdere taler desuden både Dansk og Engelsk. 

Glemte sager

Oplever vi glemte værdigenstande (punge, mobiltelefoner mv.) bliver ejeren forsøgt fundet og kontaktet. Er dette ikke muligt vil værdigenstanden efter kort tid indleveret til hittegodskontoret hos politiet. Glemte sager, som ikke går under betegnelsen værdigenstande (jakker, trøjer, huer, handsker mv.) opbevares i en kasse med glemte sager. Efter 1/2 år afleveres tøjet til en nødhjælpsorganisation. 

Handicap-forhold

Escape Room aktiviteten er desværre ikke egnet til kørestolsbrugere, da det er nødvendigt at kunne gå og stå.

Der er mulighed for at høre-hæmmede kan modtage ledetråde på skrift via SMS (dette skal blot aftales på forhånd).

Vi modtager ledsager-kort. (Der skal dog minimum være 2 aktive deltagere i et Escape Room).

Betaling

Betaling sker altid på dagen. Vi accepterer betaling med alle typer kreditkort og MobilePay.

OBS: Vi tager ikke imod kontanter.

Gavekort

For at bruge dit gavekort hos os, skal du blot booke din oplevelse som normalt og medbringe gavekortet som betaling på dagen.

Holdbilleder
Alle holdbilleder bliver løbende lagt op på afdelingens Facebook side. Her kan du frit downloade dit billede efterfølgende.
Mad og drikke

Det er desværre ikke tilladt at medbringe mad og drikke. Vi tilbyder ikke mad, men vi tilbyder kolde drikkevarer.
(Ved større grupper (+15 personer) kan vi tilbyde arrangementer med snack og drikkevarer)

Alkohol-politik

Vi anbefaler at man er ved sine fulde fem, når man skal deltage i et Escape Room. Af hensyn til holdet og oplevelsen, får man absolut allermest ud af det i ædru tilstand.

Vi forbeholder os retten til afvise gæster som vurderes for berusede til at deltage.

Afbestillings-politik

Ja – man kan altid afbestille et rum, men vil gerne have besked i god tid, så vi har mulighed for at afsætte rummet til en anden gæst.
Aflyser man under 48 timer før starttidspunktet vil der blive opkrævet 100% i aflysningsgebyr.